Podrška i dostava

– NARUČIVANJE TELEFONOM

– TROŠKOVI DOSTAVE

– VREME DOSTAVE POŠILJKE

– PREUZIMANJE POŠILJKE

– REKLAMACIJE

 

NARUČIVANJE TELEFONOM

Ukoliko iz bilo kog razloga niste u mogućnosti da naručite željene proizvode putem sajta na raspolaganju vam je naručivanje telefonom. U Kontak formi imate broj telefona na koji možete da poručite.Radno vreme službe telefonske prodaje je radnim danima od 08:00- 18:00h i subotom od 09:00 do 14:00h.

 

TROŠKOVI DOSTAVE

Troškovi dostave nisu uračunati u cenu proizvoda. Oni se dodatno naplaćaju i ne zavise od mesta isporuke već od mase pošiljke. Dostavu pošiljka vrše naše partnerske kurirske službe na teritoriji Srbije bez Kosova.

Masa pošiljke Cena dostave
do 1 kg 204 din

Sve cene su sa PDV-om. Ukoliko robu platite preko računa cena dostave je manja za 80 dinara.

 

VREME DOSTAVE POŠILJKE

Ukupno vreme za koje će vam pošiljka biti uručena od trenutka evidentiranja vaše uplate jednako je vremenu pripreme pošiljke + 1 dan koliko je potrebno kurirskoj službi da uruči proizvod. Npr. ako je vreme pripreme pošiljke 2-3 dana, vama će pošiljka biti uručena najkasnije za 4 radna dana. Amajlija.rs se trudi da sve pošiljke isporuči i pre vremena ali u određenim slučajevima može doći do zakašnjenja o čemu ćete biti blagovremeno obavešteni.

U slučaju plaćanja pouzećem, ukupno vreme za koje će vam biti uručena pošiljka teče od trenutka kreiranja narudžbenice.

 

PREUZIMANJE POŠILJKE

Kuriri pošiljke donose na adresu za isporuku u periodu od 8-16 h. Molimo vas da u tom periodu obezbedite da na adresi bude osoba koja može preuzeti pošiljku. Prilikom preuzimanja pošiljke potrebno je da vizuelno pregledate paket da slučajno ne postoje neka vidna oštećenja. Ukoliko primetite da je transportna kutija značajno oštećenja i posumnjate da je proizvod možda oštećen, odbijte prijem pošiljke i odmah nas obavestite.

Ukoliko je pošiljka naizgled bez oštećenja slobodno preuzmite pošiljku i potpišite kuriru adresnicu.

Kurir pokušava svaku pošiljku da uruči u dva navrata. Uobičajena praksa je da ukoliko vas kurir ne pronađe na adresi, da vas pozove na telefon koji ste ostavili prilikom kreiranja narudžbenice i ugovori novi termin isporuke. Ukoliko vas i tada ne pronađe na adresi, pošiljka će se vratiti nama. Po prijemu pošiljke, kontkatiraćemo vas kako bi ustanovili razlog neuručenja i dogovorili se o ponovnom slanju.

 

REKLAMACIJE

Ukoliko ste primili pošiljku i nakon otvaranja kutije ustanovili da uređaj nije ispravan ili da nedostaje račun ili garancija (ukoliko proizvod podleže garanciji) ili nedostaje neki od naručenih proizvoda, molimo vas da nas odmah kontaktirate, telefonom ili putem emaila. Svi naši kontakti se nalaze na stranici “Kontakt”. Budite bez brige, u takvim slučajevima ćemo rešiti problem u vašu korist.

Ukoliko nakon određenog vremena korišćenja proizvod prestane sa radom u garantnom roku molimo vas da kontaktirate servis čije kontakte možete naći na garantnom listu. Molimo vas da račun i garanciju obavezno čuvate dok traje garantni period jer bez njih nećete moći da ostvarite uslove iz garancije.

U slučaju da reklamirani proizvod nismo u mogućnosti da zamenimo novim zbog rasprodaje zaliha izvršićemo vam povrat novca na isti način na koji ste nam uplatili.